zaterdag 12 maart 2011

de efteling is klaar

De efteling is klaar ,was een leuk werk om te doen met de kleuren en figuren die er opstaan.

Nu maar sparen voor een lijst erom ,moet zelfs er achteraan waar er hier in de buurt een goede lijstenmaker zit.
Ben nu weer begonnen met de NHA nog 6,5 blok en ook deze is klaar.
Op de beurs heb ik het patroon besteld van de mild menagerie maar helaas nog niet binnen na 2 weken ,dus maar e mails gestuurd en wat blijkt hadden ze het allerlaatste patroon( krijgen ook geen nieuwe meer binnen) aan iemand meegegeven voor een beurs in Belgie (gelukkig niet verkocht ). Wordt nu naar Nederland gestuurd en dan sturen ze het naar mij op.Ik heb zwarte zweigart lugana 10 draads besteld en al binnen. Heb er heel veel zin in om hem te gaan maken.
Verder ben ik na jaren weer begonnen met breien .Had bij Elise op haar blog gezien dat ze aan een breirol bezig was en vond dat zo leuk, had er dus nog nooit van gehoord.
Maar leve het internet na wat gegoogled kwam ik op een site van Yokkobears waar er 2 waren ,mailtje gestuurd en voor 2 breirollen patronen besteld. Spannend om weer kabels en ajour te breien maar volgens mij is het net als fietsen verleer je het niet. Heb bij de Wibra gebroken witte wol gekocht en het 1e patroontje is gebreid .Kan helaas nog niet verder want de printer heeft het begeven dus wordt er vanmiddag een nieuwe gekocht.
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen hier.

groetjes uit een lenteachtig Brabant

Janny

1 opmerking:

  1. Die efteling lap is heel erg mooi geworden! Op naar het volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen