zondag 6 maart 2011

druk gehad

Oh een maand niets geschreven maar wel veel geborduurd. En nog veel meer gewerkt.
De efteling nadert zijn einde ben bezig met de laatste 4 deeltjes ,ieder deeltje heeft maar 3 of 4 kleuren dus dat schiet op. Helaas is mijn kleur 780 op dus vandaag maar gauw bij Erna garen besteld. Anders kan ik nog niet verder. Kraamcadeau voor Jill is af nog even de band op een handdoek naaien en dan kan ik het einde van de maand geven.
Net als veel anderen ben ik vorige week naar de beurs geweest en wat is dat een luilekkerland voor handwerkminnend Nederland. Heb weer veels teveel gekocht aan patronen pakketten en stof. Nu nog een hoop tijd krijgen. Heb voor mij jongste dochter Mariska het patroon mild menagerie besteld .Zij is gek op poezen en zelf vind ik het ook een mooi patroon.
De bedoeling is om het op zwarte stof te maken.
Het verhaaltje is niet zolang deze keer. Ga nu naar de optocht kijken bij ons in het dorp en daarna wat foto´s op het blog zetten.

tot horens Janny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten