woensdag 16 maart 2011

mijn kerstsok is binnen

vanavond is mijn kerstsok binnen gekomen voor het goede doel.
Mijn kerstsok heeft er wat langer overgedaan als de rest.
Ik mag een hele leuke met vrolijke kleurtjes kerstsok maken voor Kelly een begeleidster.
volgende week heb ik vakantie en ga een begin maken.
Dus ik denk dat er dan al vlug resultaat te zien is van mijn vorderingen.
Bij het pakketje zat een foto van degene voor wie ik de sok maak ,dus is het eigenlijk niet voor een "vreemde " dat ik hem maak.
Verder zaten er nog 2 boekjes bij een met kaarten maken en een met borduurpatroontjes.

3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat die van jou nu ook binnen is. Ook nog een hele mooie sok. Wat ben je verwend met je boekjes, erg leuk.
    Veel borduurplezier.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jou sok er ook is. En net op tijd voor je vakantie. Je zult ons zo vlug bij benen. Veel plezier met je sok!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik ben heel blij dat je kerstsok binnen is, ben zeer benieuwd naar je update's ervan. :)

    Ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen