maandag 18 april 2011

de beloofde foto´s

Ik heb dan eindelijk de beloofde foto´s gemaakt van mijn kerstsok en de milde menagerie.
Op zwart borduren valt echt tegen dit kun je niet uren na elkaar doen ,denk iedere keer dat ik niet goed steek.
Ben nog 2 dagen vrij en ik kan je vertellen ik heb intens genoten van het niets doen en op de koop toe krijg ik nu ook nog 2 zonnige dagen dat wordt genieten in de tuin met een mooi boek.

Heb vorige week dinsdag mijn BHV certificaat gehaald (weer een zorg minder) nu nog mijn certificaat helpende plus in juni halen en dan heb ik het leren voorlopig weer gehad.
Het leren gaat toch minder makkelijk dan  toen ik 18 was  ,maar we doen ons best.
 mijn kerstsok voor Kelly het valt toch wel tegen veel aan en afhechten ,en de stiksteekjes.
Hier zitten al veel kleurtjes in alleen valt het niet op ,ze lijken allemaal op elkaar .
Maar er is toch een deel oor zichtbaar .


groetjes uit een zonnig Brabant

Janny

5 opmerkingen:

  1. Ze worden prachtig. Ik heb ooit één keer op zwart geborduurd. Ik kan je eerlijk zeggen, ik doe het nooit meer. Dus petje af voor je hoor!
    De vrolijke kleurtjes van de kerstsok maken het prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, je bent ook aan de Mild Menagerie begonnen! Leuk. Ik ben in de andere hoek begonnen, de rechteronder hoek. Het is idd niet makkelijk op die zwarte stof hé. Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn echt prachtig aan het worden, doe zo voort. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, borduren op zwart valt wat tegen, ik heb er ooit een wolvenpaar mee gemaakt.
    Maar met goed licht gaat het wel.
    Het zal vast erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo dat oortje. Heb je blog in mijn rijtje blogs zet. Binnenkort wil ik ook met die menagerie beginnen of de Wild, twijfel nog. Ook qua stof ik heb een grote zwarte lap Aida, maar evenweave vindt ik mooier en dat borduurt lekkerder.

    BeantwoordenVerwijderen