woensdag 13 april 2011

heel druk gehad

Zo is weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb.
Heb heel veel gewerkt , 2 dinsdagen naar BHV cursus geweest ( ben geslaagd) en naar school geweest.Samenvatting gemaakt van het hele lesmateriaal. Ik kan nl niet uit een boek leren er staan vaak dingen in waar ik niets meekan. Als ik dan de belangrijkste dingen eruit haal leert dat voor mij veel makkelijker. 25 mei krijgen we een proeftoets en de week erop de echte. Dus ga ik gewoon iedere dag mijn samenvatting lezen en dan ga ik ervan uit dat ik het kan. We krijgen open vragen , multiple  choice vragen en waar/niet waar vragen. Van alles wat dus.
s,avonds had ik zelfs geen zin om te borduren ,dat wil wat zeggen. Nu heb ik 10 dagen vrij bijna niets gepland aan afspraken ,dus kan ik alles plannen zoals ik het wil.
Iedere dag doe ik iets in het huishouden en de rest besteed ik aan lezen en borduren.
Ben begonnen met de mild menagerie valt toch tegen ik borduur voor het eerst op zwarte stof dat is dus echt even wennen.
En ik ben weer begonnen aan mijn kerstsok voor het goede doel ,het blijft een leuk werkje veel afwisseling in kleur en figuurtjes. Ik zal eind van de week foto´s plaatsen van mijn vorderingen ,zodat jullie kunnen zien hoever ik ben.

Zo ik ga nog wat borduren
tot het volgende verhaaltje

groetjes Janny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten