donderdag 28 april 2011

van alles wat

Heb vorige week 10 dagen vrij gehad en heb genoten van het zonnetje .
Had niets gepland staan dus kon doen en laten wat ik wilde .Heb veel in de tuin zitten lezen maar ook borduren zat erin.Ik heb van de poezen nu 1 bladzijde af. en van de NHA ben ik met deel 27 bezig na deze nog 3 delen en dan is het klaar.
Ook Tania is met de mild menagerie bezig alleen is zij aan de rechteronderkant begonnen dus heel leuk om haar vorderingen te volgen ,ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen deze aan het borduren zijn.
Moet eerlijk zeggen ben goed opgeschoten met beide werkjes .
Het is op het ogenblik hectisch hier thuis. De middelste dochter is aan het afstuderen aan de PABO ,en ze heeft de gehele eettafel in gebruik met papieren boeken en laptop.
En haar humeur is niet altijd even vrolijk en gezellig. Vandaag staat er nog een toetsgesprek gepland. Kaarsje brand en een extra gebedje gedaan voor haar. Oke ik ben absoluut niet bijgelovig maar doe dit nu altijd bij een examen van ieder kind. Ze vragen er ook zelf om mam vergeet geen kaarsje te branden vandaag.
Toen onze zoon in 2006/2007 en 2009 in Afghanistan was heeft er van de 1e dag dat hij vertrok tot de dag dat hij weer thuis kwam een kaarsje gebrand bij de foto;s van hem en er stond een boedhabeeldje bij . Ik weet dat de meeste moeders dat deden ,want hij zei wel eens gekscherend heb je mijn gedenkaltaartje nog staan  .
Ach we blijven vreemde wezens die al zijn ze niet bijgelovig in moeilijke tijden toch een houvast willen hebben. Ik denk dat het in veel huishoudens zo werkt.
Vandaag is het hier wat minder weer  af en toe de zon soms een regenbui maar het is niet koud.
Morgen ben ik nog een dagje vrij ,ik ga vroeg sporten want wil op tijd voor de tv zitten om naar het huwelijk te kijken . En ik denk dat er velen zullen kijken.
het weekend heb ik avonddienst dus heb ik ook tijd om wat te borduren.
 dit is onze Bailey 4 jaar oud
 deze All star woont sinds een maand bij ons ze is ook van onze jongste en zij woont sinds een maand weer thuis en nam deze ook mee. hij is bijna 1 jaar oud
 1e blad is af en een gedeelte van het 2e blad
 overzichtfoto van de NHA
groetjes en tot het volgende verhaal

1 opmerking:

  1. Je gaat er goed vandoor met je Mild Menagerie hoor Janny! Ik zit nog maar net over de helft van het eerste blad. Nuja, eigenlijk het laatste blad want ik ben vanachter begonnen. Maar ik heb dan nog geen vakantie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen